onsdag 16 juli 2014

Nu blir nog älgarna häpna

Den som trodde att detta är småbarns maskeradkläder har alldeles fel. Jag tror att ingen kan gissa.:) :)
Jo det blev faktiskt orienteringskläder till fullvuxna pojkar.:):):) Jo du läste rätt. När jag säkert halvt på skämt fick en önskan om att sy ett par silverfärgade långa trikåer till knäbyxor så kom det genast från min andra juvel att han önskar guldbyxor. Nå aldrig trodde jag att det skulle finnas guldtrikå. Men hör och häpnad så hittade jag sådant tyg och så måste jag ju hitta någo lika tokigt till övre del.
Nu får vi då bara hoppas att om det kommer björnar eller älgar emot i skogen så far de åt ett annat håll. Alltså dessa blev ju då orienteringskläder. Jag hoppas att andra än jag och de som skall använda kläderna vet att en av de bästa egenskaperna man behöver ha för att ha roligt i livet är att kunna bjuda på sig själv.

Inga kommentarer: