fredag 4 juli 2014

Himohamstraaja

 För ca 10 år sedan när vi flyttade till huset var vi bor i nu så fick jag ett syrum som var gjort enkom till mina behov. Ett litet rum med mycke uttag och ett litet förrådsrum brevid, perfekt. Nå efter en mycket kort period konstaterade jag att det var alldeles för litet för mig. Vad göra då?
Nå jag tog på mig min charm:) och övertalade min kära att jag behövde rummet där vi hade vår " punttis". Förståss gick han med på det, han är så snäll. Vi flyttade ut tyngder och roddmaskin och allt annat...

Mina saker flyttades in. Av någon konstig orsak har även det rummet blivit för litet med åren. Nå vad gör man då?
Fundera, fundera.... jo jag kom på att jag borde flytta till det utrymme där vår punttis är nu:)  Utrymmet är perfekt eftersom jag redan har där mina vävstolar. Det liksom är som gjort för ett arbetsrum till mig.
Nå lite planering och så igång med arbetet.

Inga kommentarer: