fredag 28 februari 2014

Medaljkaffe

Tiden går hastigt när man har roligt. Jag har svårt att hinna sätta in bilder på vad som jag producerar. Jag har en ny maskin som jag försöker lära mig och hoppas det går hastigare för mig att lite uppdatera vad jag gör efter hand vad jag lär mig.  Sportlovet började och dagen till ära gjorde jag lite cupcake igen. Denna gång var det choklad kakor.
Så hadionere vi då sportlov och skida gjorde jag ju varje dag. Tur att det var skidning i tv så jag åtminstone fick känna mig som om jag skulle ha skidat. Lika slut var jag i alla fall och pulsen var lika hög som efter en långlänk eller ett annat hårt träningspass. Jag har en god förmåga att leva mig in i idrottarnas prestationer.
Nå eftersom det blev mycket skidat :) och med lite framgångar också så behövdes det ju också medaljkaka. Sprintsilvret firades med cupcake. Denna gång var smaken citron. Och eftersom det också blev guld i parstafett så behövdes det en kaka. Bastongekex som botten och fyllningen var en blandning av man tager vad man haver. Alltså lite grädde, lite kvark, mascarponeost och fruktblandning i form av pilttiburk. Kommer inte ihåg vad det var för fruktblandning men gott var det i alla fall.)

Inga kommentarer: