måndag 14 december 2015

Dygnets 24 timmar...

 Samma sak varje år. Nej i år gör jag inga tomtar, så plötsligt märker jag att nu föds de igen på löpande band. Det bara är så roligt med tomtar, man får energi och blir på gott humör för de är ju alltid så glada.
Detta är tiden på året när det gäller att ta vara på all tid och planera nogrant så man hinner med lite mera än vanligt.
 Förutom tomtarna som jag försöker hinna med så fick jag en beställning på "några" lucia- och tärneklänningar samt lite tomtedräkter och några koltar för stjärngossar. Nå klart att småttingarna måste få fina dräkter så vad gör man inte....några nätters hjälp så ordnar sig nog saker ganska bra☺
 Förståss måste det vara tomtar på kakan också såhär i december. Annars kan jag lova att den som älskar choklad tycker säkert om kakan☺
Jag gjorde tidigare två tomtar som reser till Österrike till nyår och denna tomte for iväg till Schweiz vid självständighet. Nå det ena leder till det andra....det blev nya beställningar på tomtar☺ roligt att andra också tycker om tomtar

Inga kommentarer: