söndag 18 januari 2015

 Ibland hinner jag göra någo annat än arbete. Skulle jag hinna och veta var jag kan göra det så skulle det absolut vara att gå på en kurs där jag skulle lära lig att ta bra foton. Min fotokunskap är nästan noll. Hoppas i alla fall att min kunskap att göra andra saker inte är noll.
Bilden är av en löpare jag har vävt. Ränning var linne och inslag var pappersband.
 Till vår hall vävde jag mattor av gamla farmare. Jag älskar mattor med inslag av farmare, de blir så stadiga och levande yta.
Till köket blev det också av gamla farmare. Byxorna är inte slut ännu så nu får jag hoppas att jag snart får väva igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle absolut behöva gå samma kurs. Det är bara det att jag inte är såå himla intresserad. Har inte det där tålamodet med tekniken. Som det säkert skull behövas.'
Oj vd fin löpare med pappersband. Säg till när du börjar sälja sådana!

Sisi sa...

Nå man nog säga att inte har jag heller de där intresse för 100%. Blir bara så stressad när alla andra sätter så fina bilder