söndag 18 januari 2015

Beställning

 Jag fick färdigt beställningen inom rätt tid fastän jag i något skede nästan hann bli rädd att det inte skulle bli så. Förra sommaren fick jag förfrågan om jag gör stolöverdrag och visst gör jag det.
 Jag har märkt att jag behöver dead line för att få saker gjort. Bäst gör jag i sista minut. Jag bara skjuter framåt ifall det inte är bråttom.
 På hösten i god tid fick jag modellen av de gamla överdragen och så skulle jag bara sätta igång när jag har tid. Nå jullovet var mening att skulle vara min arbetstid för sådant men så fick jag för mig att fara till Lappland så då blev det inte av.
Nå 8 stolöverdrag blev gjorda och med tarraband på insidan så man får fast dem på undre sidan av stolen. Det blev lite förnyelse från de gamla. Jag tyckte det blev bra och så hoppas jag att också min kund tycker.

Inga kommentarer: