torsdag 29 maj 2014

sommar

Igår och idag skulle man inte tro sina ögon om man endast skulle se ut genom fönstret och på basen av det få veta att nu har ett läsår igen gått och sommarlovet är här. Jag har ju studerat även detta år:) och härligt har det varit. En massa goda knep och framför allt nya råd har jag lärt mig. Så här efteråt kan jag kanske medge att när jag började trodde jag inte fullt att detta var min juttu. Nu kan jag säga med facit på handen att jag hade totalt fel. Alltså de va så roligt. Jag har bestämt mig att fortsätta nästa höst om jag bara ryms med. Inte är jag ju klok. Kör 130 km en gång i veckan, men va gör man om man är fast så är man.

Alltså det handlar om ytbehandling. Att skrapa och måla nya och kanske lite äldre möbler och annat roligt som man kan förnya.

Till råga på allt så fick jag också efter detta år mitt livs första stipendium, för jag är duktig:).

Inga kommentarer: