torsdag 8 maj 2014

mera målat

Här kommer nu en bild till av det jag har spraymålat. Jag höll på med lite många olika projekt till lika så jag glömde lite bort tiden vilket betyder att jag först efter 7 dagar kan måla på nytt det jag vill.
Brödkorgen tänker jag måla ännu på nytt för den har inte blivit tillräckligt vit ännu. Samma sak med hjärtat av hönsnät. De andra sakerna är bra som de är. Speciellt nöjd är jag med de gamla julklockorna som blev så fina med silverfärg på. Någonstans har jag likadana gamla röda plastklockor ännu och de skall jag ännu hitta på att måla någon bra färg.
I dag har jag ännu målat en kruka och kracklerat den,förståss glömde jag att fota den men jag skall nog göra det.

Vad jag ännu skulle få min telefon och tabs synkronisering att fungera så.....

Inga kommentarer: