söndag 2 mars 2014

fastlagssöndag

 Idag har det då varit en passlig dag att fira fastlagssöndag på. Tur att man ändå får äta bullar fastän man inte kan njuta av något bra fastlagsväder. Det har varit en bra dag att följa med idrott från tv. Först har vi suttit och sett på Vasaloppet och varit lite nervösa hur det går där. Våra nära och kära var ju med och eftersom vädret också där var som det var så är det alltid lite spännande hur vallande har lyckats, särskilt som det är gjort redan på torsdag kväll. Nå alla var väl nöjda åtminstone nästan så slutet gott allting gott.
 Så har jag just och just orkat stryka tunikan så att jag skulle få en bild på facebook av den. Jag kämpar nämligen med flunssa,feber så .... nå det ska jag nog fixa
,
Denna tunika är min egen. Jag brukar använda den vid jultiden när jag är på marknader. Annars är modellen jätte bra. Den är så lös och ledig så det är skönt att använda den.

Inga kommentarer: