torsdag 5 september 2013


Som sagt så har jag haft en lång och skön semester. Den övre bilden är en tavla som jag har gjort. Det är ett tyg på en styrox bit. Tavlan skulle bli så stor som möjligt att den täcker alla fula hål i väggen.Ganska lyckat eller...?
Den nedre bilden är av en lyckad blåbärs mousse kaka. Utseendet kanske bedrar men den var i alla fall god, fastän jag själv skryter med det.
Nu har då vardagen börjat och jag hoppas på att någon vill ha stolar gjorda eller något annat sytt. Om inte så har jag projekt på gång men de är lite större och bilder av dem kommer inte så ofta.

Titta in ibland och se vad som händer på fronten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tavlan blev ju skitsnygg!

-Sofia

Anonym sa...

Roligt att du är sid aktiv igen. Tycker mig känna igen dig på tavlan - du ligger.
Vacker kaka...

Sisi sa...

jag ska försöka sätta in bilder på mina projekt.

Kände mig också lite som de på tavlan. Bara slöa och njuta av sommaren, det var min juttu