onsdag 18 september 2013

Försäljningen börjar

 Om jag skulle vara lite bättre fotograf skulle man se lite bättre mina olika påsar. I alla fall skall dessa påsar hoppeligen få nya ägare.Olika storlekar och olika pris, från 5 till 8 euro.
 Även dessa mössor skall jag försöka sälja. Olika storlekar och olika tyg. Priset för dessa är 8 euro för de små mössorna och 10 euro för de större.
Kort  i olika färger och med olika motiv. Nästan alla kort jag gör är olika. Mycket sällan gör jag flera precis likadana. Jag skall nog göra till av korten för det behövs ju alltid. 3 kort för 10 euro är väl ett förmånligt pris eller???

Nu skall den stora affärskvinnan på försäljning. Alltid med stora förväntningar men tyvärr är slutresultatet oftast detsamma, blygsamt. Nå i alla fall är det ju bra terapiarbete.

Inga kommentarer: