tisdag 17 juni 2014

 Stolen skulle ha nytt tyg på sig så jag tog på mig projektet för att fixa det. Man kan ju tycka att varför? Men..... att ha vitt tyg på en möbel har alltid sina sidor så man skall kanske tänka två gånger.
 Nå här var egentligen inget annat som sagt än tyget som behövdes nytt för stolen såg helt bra ut under. Fjädrarna var ej lösa och vaddet hade ej gått sönder. Det största problemet var faktiskt att slå bort armstöden, de var hårt fast. Nå jag lyckades med den uppgiften.


Så här blev stolarna att se ut när tyget var bytt på dem. De som fick stolarna var nöjda vilket alltid glädjer. Själv var jag nog också nöjd. Jag har faktiskt som mål att jag själv måste vara 110% procent nöjd för att kunna göra andra nöjda också. Och det gör mig alltid glad då jag märker att jag har lyckats.

Inga kommentarer: