lördag 16 mars 2013

ointresserad ????

 Idag har jag hållit en decoupagekurs. Dessa underlag har jag gjort som modeller med vilka jag försöker få deltagarna inspirerade. Jag tror jag lyckades:)
 Krukor som jag har kraklerat och sedan dekorerat med decoupage. Askarna har jag också piggat upp med först lite färg, någon kraklerad och så servetter på.
 Asken är köpt på Ikea. De ser lite trevligare ut med lite mönster på
Så mina smyckeskrin. Dessa är först förbehandlade med olika metoder och så har jag dekorerat dem med decoupage. Så kalla mig du, ful, gammal eller vad som helst annat men INTE tillräckligt intresserad. Själv tycker jag nog att jag är mera än tillräckligt intresserad och ett bevis på det är väl att jag gör en massa modeller för eventuella kommande behov eller så bara för att jag själv skall få beundra dem. Blev i alla fall igen en gång ännu mera inspirerad bland mina kursdeltagare så nu blir det nog mera decoupage.

Inga kommentarer: