onsdag 20 februari 2013

Ett steg närmare


Jag är riktigt nöjd. Nu har jag varit i tre dagar och gjort ett yrkesprov. Från den bruna övre stolen till en grå-svart nedre stol. Detta var ett beställningsarbete där kunden ville ha nytt tyg, ny fjädring och fyllning. Armstödena skulle inget göras åt. allt gick helt bra men efter att i tre dagar ha haft fyra utomstående personer och andas i nacken så är det skönt att det är över, fastän det var roligt att vara där. Ännu ett prov före sommaren och så borde jag få mina papper.

2 kommentarer:

Eva sa...

fast man inte kan zooma in stolen så syns det att den är välgjord - små fåglarna kvittrade att det blev en full trea för arbetet... så jag gratulerar. Du lär nog få dina papper...

Sisi sa...

Jag tackar och är riktigt nöjd. Jag har nog åtminstone försökt göra ordentligt