lördag 22 december 2012

Lat? nå något har jag i alla fall gjort

Stoldynorna är inte till denna stol. Hoppas min kund har en skön jul och mjukt att sitta på vid julmiddagen. Jag har sytt 6 st likadana dynor så alla runt bordet har skönt under baken.
Dessa "små" stolprojekt håller jag på med. Har nu äntligen kommit så långt att det skall komma tyget på dessa. Få se när jag hinner med det. Har lite andra stolar som jag måste träna på ännu innan yrkesprovet i februari.
Gammal eller ung. Alla tycker väl om smurfarna
Med en långärmad t-skjorta under är detta en jätte fin tunika för en liten flicka
För en lite större flicka kan väl denna passa
Om pappa är brandman måste man väl bara ha en sådan tunika
Så om någon trodde att jag inte gör något så hade den fel. Detta är en del av det jag hållit på med den sista tiden. Min tid har varit så på kort att jag inte ens har gett mig tid att sätta hit bilderna.

Inga kommentarer: