söndag 21 oktober 2012

Teknikens underbarn

Dessa stolar är nu äntligen klara och visst ser dom lite annorlunda än före de fick en liten ansiktsylftning.





Skulle jag klara av tekniken lite bättre så skulle det komma oftare bilder. Tyvärr är jag en kratta på att få bilderna flyttade från kameran till datan så därför räcker det för länge. Jo jag vet att man kan skicka direkt hit från kameran men hur???. Nu måste jag gå den invecklade vägen och ladda upp dem först på datan och sedan sätta in hit så därför räcker det alltid. Fastän jag nu är så dålig på tekniken och inte får in bilder hit så hela tiden gör jag i alla fall något, har många projekt på gång och det är väl huvudsaken.

1 kommentar:

Eva sa...

Så fräscha de blev - helt otroligt snygga och mönstret identiskt på båda två. Innehavaren är säkert lycklig.