söndag 15 april 2012

Skall detta lyckas?

Nu har jag äntligen fått en blogg som jag har talat om i flera år. Om jag lyckas använda den är en annan femma. Jag gör mitt bästa men ha tålamod. Jag älskar att göra med händerna, kan nästan säga att jag är ganska bra på det men att använda dator det är nog svårt.

Efter hand vad jag klarar av att sätta foton här kommer också det. En otroligt spännande värld för mig. jag skall lära mig använda både kamera, dator och ännu använda ihop dem. Klarar jag detta så yeee.

Alltså min tanke är att mina handarbeten, hantverk och andra projket jag håller på med skall jag sätta in här. Tanken är att ge hoppeligen inspiration till andra och kanske även någon ide.

Allt för denna gång återkommer hoppeligen snart med lite bilder. Ha det bra så länge, Sisi

Inga kommentarer: